مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:352020-09-21ورزشي

اجرای بیش از 400 برنامه ورزش همگانی در سمنان/ فردا؛ روز بدون خودرو


رییس هیأت ورزش های همگانی استان سمنان از اجرای بیش از 400 برنامه در مدت 50 روز در حوزه ورزش همگانی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، همت هادیان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پویش آماده باش که با تلاش فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، رویکردی راهبردی، کاربردی و اجرایی دارد.

وی ادامه داد: وجود مدیران و اساتید کاردان، هوشمند و خلاق و در رأس آن، رییس فدراسیون کاربلد و دلسوز یک فرصت طلایی برای ورزش همگانی و شهروندی کشور به شمار می رود.

هادیان خاطرنشان کرد: اجرای موفق پویش آماده باش در کشور یک آزمون بزرگ و مؤثر و از برنامه های راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران بود.

رییس هیأت ورزش های همگانی استان سمنان با بیان اینکه پویش آماده باش باهدف مبارزه با کرونا در شرایط محدودیت های ایجادشده چراغ ورزش استان را روشن نگه داشت، گفت: اجرای بیش از 400 برنامه در مدت 50 روز نقطه عطفی برای ورزش همگانی استان و نشان از ظرفیت و توانمندی هیأت های شهرستان ها و کمیته هاست.

هادیان تصریح کرد: پویش آماده باش باعث شد تا ارتباط نزدیکی بین ورزش و خانواده ها از مسیر فضای مجازی ایجاد شود و ارتباط فراوان هیأت ها و کمیته ها با کارشناسان و متخصصان و اساتید دانشگاه در سطح استانی و ملی از مسیر پخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 400 برنامه ورزش همگانی در سمنان/ فردا؛ روز بدون خودرو

اجرای بیش از 400 برنامه ورزش همگانی در سمنان/ فردا؛ روز بدون خودرو