مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:152020-09-21سياسي

کمتر کشوری اطلاعات ایران درباره کرونا را دارد/ ترس از کارهای بزرگ در کشور ریخته شده


مسؤول کارگروه تخصصی ویروس کرونا بسیج اساتید استان اصفهان گفت: هزاران تست بالینی در کشور انجام شده و ددر حالی که کمتر کشوری در دنیا اطلاعات به دست آمده در ایران را در حوزه کرونا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، حمیدرضا خدایی،  اظهار داشت: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، در یازدهم اردیبهشت 1399 گفت، ترس انجام کارهای بزرگ در کشور ریخته و دانش بنیان ها اراده کنند هر آنچه را که بخواهند، می سازند و وی همان موقع درخصوص حوزه دارویی گفت که اقدام به تولید داروی مشابه خارجی کرده ایم  و اکنون با استفاده از داروی ایرانی 5 روز از مدت زمان بستری بیماران کرونایی کاسته شده است.

مسؤول کارگروه تخصصی ویروس کرونا بسیج اساتید استان اصفهان با بیان این که معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اذعان می کند که بررسی ماهیت ویروس و شناسایی پایه های ژنتیکی آن بسیار  فعال بوده و نتایج خوبی نیز استخراج کرده اند، گفت: هزاران تست بالینی در این مدت انجام شده در حالی که کمتر کشوری در دنیا اطلاعات به دست آمده در ایران را در حوزه کرونا دارد.

وی بیان کرد: نکته ای که در سخنان ستاری مستتر است، مشابه سازی داروی خارجی است و بلافاصله به آن برچسب ایرانی و تولید داخلی بودن را می زنند؛ هر چند که یکی از راه های جهش در تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر کشوری اطلاعات ایران درباره کرونا را دارد/ ترس از کارهای بزرگ در کشور ریخته شده

کمتر کشوری اطلاعات ایران درباره کرونا را دارد/ ترس از کارهای بزرگ در کشور ریخته شده