مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:002020-09-21ورزشي

شکست پرسپولیس مقابل الدحیل/ صعود سرخپوشان هم به روز آخر کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته پنجم مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت 18:30 دقیقه امروز دوشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ورزشگاه اجوکیشین دوحه پیگیری شد که این دیدار با شکست یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

- تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی بود در دیداری که می توانست با پیروزی در آن صعودش به مرحله بعد را قطعی کند، متحمل شکست شد تا کارش برای صعود پیچیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، هفته پنجم مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت 18:30 دقیقه امروز دوشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ورزشگاه اجوکیشین دوحه پیگیری شد که این دیدار با شکست یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

یحیی گل محمدی در این دیدار تیمش را با حامد لک، سید جلال حسینی (70 علی شجاعی)، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا (70 امید عالیشاه)، میلاد سرلک (65 احمد نورالله ی)، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر (67 آرمان رمضانی) به میدان فرستاد.

سرخپوشان در نیمه اول این دیدار هر چند در اکثر دقایق بازی پایاپای و نزدیکی را با الدحیل به نمایش گذاشتند اما در چند مقطع صاحب موقعیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست پرسپولیس مقابل الدحیل/ صعود سرخپوشان هم به روز آخر کشید

شکست پرسپولیس مقابل الدحیل/ صعود سرخپوشان هم به روز آخر کشید