مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 18:102020-09-21اقتصادي

رینوتکس 2020 به صورت مجازی یا حضوری در آبانماه برگزار می شود


مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: هشتمین نمایشگاه رینوتکس تبریز در روزهای 22 تا 25 آبان ماه امسال در صورت مساعد بودن شرایط با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و یا مجازی برگزار می شود.

- مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی: رینوتکس 2020 به صورت مجازی یا حضوری در آبانماه برگزار می شود ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: هشتمین نمایشگاه رینوتکس تبریز در روزهای 22 تا 25 آبان ماه امسال در صورت مساعد بودن شرایط با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و یا مجازی برگزار می شود.

سعید غریب خواجه عصر روز دوشنبه در نشست خبری، با اشاره به محدودیت های کرونایی، اظهار کرد: تاکنون ممنوعیتی در برگزاری نمایشگاه های تخصصی وجود نداشته و فقط با اعمال محدودیت ها برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: منطقه ویژه ربع رشیدی در برگزاری نمایشگاه رینوتکس 2020 کاملا تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا بوده و در صورت مخالفت با برگزاری حضوری، این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی از آغاز ثبت نام فناوران و شرکت های فناوری در رینوتکس 2020 از یکم مهرماه تا اواخر مهرماه خبر داد و گفت: متقاضیان می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینوتکس 2020 به صورت مجازی یا حضوری در آبانماه برگزار می شود

رینوتکس 2020 به صورت مجازی یا حضوری در آبانماه برگزار می شود