مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:552020-09-21بين الملل

پادشاه بحرین: توافق با تل آویو علیه هیچ کشوری نیست


پادشاه بحرین در سخنرانی در کابینه این کشور مدعی شد که توافق با رژیم صهیونیستی علیه کسی در منطقه نیست و تنها برای احقاق حقوق فلسطینیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، پادشاه بحرین روز دوشنبه گفت که توافق این کشور با تل‌آویو علیه هیچ کشوری در منطقه نیست.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین طی سخنرانی در کابینه این کشور گفت که اقدام بحرین در برقراری روابط با اسراییل علیه هیچ قدرت یا نهادی در منطقه نیست.

پادشاه بحرین در سخنرانی خود مدعی شد که این اقدام در جهت ایجاد صلح جامع در خاورمیانه، حمایت از فلسطینیان و طرح صلح اعراب با اسراییل بود که سال 2002 به تل آویو پیشنهاد شد و قرار بود نیرو‌های اسراییلی قلمروی فلسطین که در جریان نبرد سال 1967 اشغال کرده بودند را به طور کامل ترک کنند.

امارات متحده عربی و بحرین چند روز پیش از تصمیم خود برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر دادند و روز سه‌شنبه گذشته وزرای خارجه این دو کشور کوچک حاشیه خلیج فارس با حضور در کاخ سفید توافق سازش را با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تحت نظارت «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه بحرین: توافق با تل آویو علیه هیچ کشوری نیست

پادشاه بحرین: توافق با تل آویو علیه هیچ کشوری نیست