مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:552020-09-21اجتماعي

5 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری هیچ گونه دسترسی به آموزش مجازی ندارند


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 5 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری هیچ گونه دسترسی به آموزش مجازی ندارند، گفت: بیش ترین حضور دانش آموزان در شهرستان کوهرنگ با 85 درصد و کمترین حضور نیز مربوط به شهرستان شهرکرد با 19 درصد است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 5 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری هیچ گونه دسترسی به آموزش مجازی ندارند، گفت: بیش ترین حضور دانش آموزان در شهرستان کوهرنگ با 85 درصد و کمترین حضور نیز مربوط به شهرستان شهرکرد با 19 درصد است.

فرحناز قائدامینی در 31 شهریورماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای آموزش حضوری و غیرحضوری دانش آموزان تابع مصوبات ستاد کرونا هستیم، اظهار کرد: حضور دانش آموزان در مدارس از 64 درصد در روزهای ابتدایی به 37.

41 درصد کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مناطق روستایی بیش تر از مناطق شهری است، گفت: بیش ترین حضور دانش آموزان در شهرستان کوهرنگ با 85 درصد و کمترین حضور نیز مربوط به شهرستان شهرکرد با 19 درصد است.

وی ادامه داد: آمار حضور معلمان در مدارس 98.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری هیچ گونه دسترسی به آموزش مجازی ندارند

5 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری هیچ گونه دسترسی به آموزش مجازی ندارند