مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:402020-09-21سياسي

نام گذاری آمادگاه مهماتی خرم آباد به نام شهید الماسیان


مقارن با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، آمادگاه مهماتی باباعباس خرم آباد با نام شهید الماسیان نام گذاری شد.

- ایسنا/لرستان مقارن با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، آمادگاه مهماتی باباعباس خرم آباد با نام شهید الماسیان نام گذاری شد.

هم زمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، امروز، 31 شهریور ماه با حضور فرمانده و جمعی از فرماندهان لشگر و خانواده شهدا مراسم رونمایی از نام گذاری پادگان مهماتی باباعباس ارتش لرستان به نام شهید هادی الماسیان برگزار شد.

خوش کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان در این مراسم با تاکید بر این که نام گذاری این پادگان به نام شهید الماسیان در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا انجام شده است، اظهار کرد: ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با شکل های مختلف با توطئه دشمنان در راس آنان آمریکای جنایتکار روبرو بوده که از خودگذشتگی و ایثار و شهادت و مقاومت تنها ابزاری بوده که توانسته امنیت امروز ما را در برابر این دشمنان تضمین کند.

وی با ذکر این مطلب که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی و پیش رفتن به هدف های والای انقلاب اسلامی است که بر همه ما لازم است در راستای تکریم آن ها و بازماندگان شهدا تلاش و کوشش کنیم، افزود: شهید الماسیان از افسران شایسته و ولایی در ارتش بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری آمادگاه مهماتی خرم آباد به نام شهید الماسیان

نام گذاری آمادگاه مهماتی خرم آباد به نام شهید الماسیان