مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-21سياسي

رونق تولید و فقرزدایی از اهداف بودجه/ لزوم هم افزایی سه قوه در جنگ اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، با استناد به سرفصل های مختلف بودجه کل کشور اظهارداشت: - رییس جمهور گفت: با منابع در نظر گرفته شده در زمینه تامین کالا های اساسی و مواد اولیه تولید، دچار مشکل نخواهیم شد و اهداف بودجه 99 در زمینه رونق تولید و فقرزدایی تحقق خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، با استناد به سرفصل های مختلف بودجه کل کشور اظهارداشت: سرفصل های بودجه به گونه ای تدوین شده است که در کنار تامین کالا های اساسی و مواد اولیه تولید پروژه های اولویت دار در حوزه های زیربنایی نیز طبق برنامه زمان بندی شده اجرا شود.

در این جلسه همچنین رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همانطوری که بار ها گفته شده ما صرفا با تحریم های اقتصادی دشمن مواجه نیستیم بلکه درگیر یک جنگ اقتصادی هستیم و شورای عالی هماهنگی اقتصادی به عنوان قرارگاه مقابله با این جنگ اقتصادی نقش آفرینی می کند.

محمد باقر قالیباف افزود: با هم افزایی تمامی بخش های درون نظام و با هماهنگی هایی که بوجود خواهد آمد، به طور قطع در مواجهه با این جنگ اقتصادی با استفاده از همه ظرفیت های نظام به پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید و فقرزدایی از اهداف بودجه/ لزوم هم افزایی سه قوه در جنگ اقتصادی

رونق تولید و فقرزدایی از اهداف بودجه/ لزوم هم افزایی سه قوه در جنگ اقتصادی