مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:352020-09-21سياسي

دفاع مقدس نام آشناترین واژه در حماسه های عزت آفرین ایران است


دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوریهای آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

- معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوریهای آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: فرارسیدن 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است.

امیری اظهار داشت: پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات هشت سال دفاع مقدس است روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه مقابل دنیای کفر و استکبار مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده بر بلندای قله افتخار بیرق آزادی را به اهتزاز درآوردند.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام عزیزشان در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده و حماسه های ماندگار را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در این پیام تاکید کرد: بی تردید تاثیر از فرهنگ عاشورای حسینی عامل موثر در تقویت روحیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس نام آشناترین واژه در حماسه های عزت آفرین ایران است

دفاع مقدس نام آشناترین واژه در حماسه های عزت آفرین ایران است