مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:352020-09-21دانش

راه اندازی رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاه اسفراین


محمد حاتمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مجتمع آموزش عالی اسفراین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مجتمع آموزش عالی اسفراین از صدور مجوز ایجاد و راه اندازی یک رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این مجتمع خبر داد.

محمد حاتمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مجتمع آموزش عالی اسفراین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1398، ضمن بررسی امکانات و اعضای هیات علمی مجتمع با راه اندازی رشته مهندسی شیمی گرایش ترموسنتیک و کاتالیست در مقطع کارشناسی ارشد موافقت کرد که از مهرماه 99 با ظرفیت 8 نفر روزانه دانشجو می پذیرد.

حاتمی با اشاره به اینکه اخذ موافقت این رشته های جدید با رایزنی های گسترده حوزه معاونت آموزشی و نشست مشترک رییس و مسئولان دانشگاه با مدیرکل شورای گسترش آموزش عالی صورت گرفت، بیان کرد: گسترش رشته های جدید در مجتمع بر مبنای آینده نگری و نیاز سنجی جامعه و بازارکار صورت می گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مجتمع آموزش عالی اسفراین در انتها گفت: همچنین پیگیری ها جهت کسب مجوز در دو رشته دیگر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاه اسفراین

راه اندازی رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاه اسفراین