مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:052020-09-21پزشكي

فوتی های کرونایی در شهرستان کارون کاهش یافته است


سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کارون گفت: در حال حاضر بیمار کرونایی بستری شده نداریم و تعداد موارد فوت به طور چشمگیری کاهش یافته و موارد مثبت در شهریورماه امسال 25 نفر بوده است.

- یوسف خلیف پور در گفت وگو با و بازگشایی مدارس از این جمله هستند.

خلیف پور گفت: این تجمع ها ناخواسته به احتمال زیاد منجر به افزایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان خواهد شد و با توجه به سیر تدریجی افزایش بیماران انتظار می رود تا دو هفته آینده آمار افزایشی خواهیم داشت.

سرپرست مرکز بهداشت کارون بیان کرد: در حال حاضر شهرستان کارون در وضعیت سفید قرار دارد ولی به دلیل مجاورت با شهرهای قرمز هر لحظه امکان ورود به وضعیت های مختلف را در این زمینه دارد.

خلیف پور افزود: با توجه به تجربه ای که در پنج ماه ابتدای سال داشتیم، برنامه ریزی و هماهنگی، تأمین ابزار و وسایل و سایر پیش بینی ها صورت گرفته و تأمین و مشکلات نیز بررسی شده است از جمله امکانات نمونه گیری، جداسازی کلینیک غربالگری کووید –19 از مرکزجامع خدمات سلامت شماره یک.

وی گفت: به پرسنل استراحت یک ماهه داده شده است ت ابا انرژی بیشتر خدمات رسانی به مردم به طور مستمر انجام دهند و همچنین از طریق فضای مجازی، وبینارها به همه کارکنان بهداشتی، آموزش های لازم و دستورالعمل های وزارت بهداشت داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونایی در شهرستان کارون کاهش یافته است

فوتی های کرونایی در شهرستان کارون کاهش یافته است