مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:452020-09-21دانش

فارغ التحصیلی 2 هزار دانشجو از دانشگاه حضرت معصومه


رییس دانشگاه حضرت معصومه (س) گفت: دو هزار دانشجو در طول 12 سال از دانشگاه حضرت معصومه فارغ التحصیل شدند که 60 درصد آنان به اشتغال رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابراهیم عبدی پور در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: این دانشگاه از سال 86 تاسیس شده  است و در حال حاضر دانشجویان در 10 رشته کارشناسی و 8 رشته کارشناسی ارشد دانشجویان مشغول تحصیل هستند و در تلاش هستیم تا در برنامه عملیاتی رشته های تحصیلی افزایش یابد.

وی افزود: این دانشگاه به عنوان دانشگاه جامع دیده شده بود اما از سه سال گذشته این دانشگاه به عنوان دانشگاه علوم انسانی شناخته می شود و در رایزنی که داشتیم متذکر شدیم که این دانشگاه نباید تنها به علوم انسانی اختصاص داشته  باشد و باید رشته هایی داشته باشد که به ارتقاء نقش اجتماعی بانوان کمک کند.

رییس دانشگاه حضرت معصومه اضافه کرد: به دنبال ایجاد رشته هایی  هستیم که توانمندی بانوان را دو چندان کند و به صورت جدی این هدف را دنبال می کنیم.

وی تصریح کرد: تعداد دانشجویان این مرکز با دانشجویانی که مهرماه پذیرش شدند به هزار و 600 دانشجو می رسد که اکثر آنان در مقطع روزانه تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلی 2 هزار دانشجو از دانشگاه حضرت معصومه

فارغ التحصیلی 2 هزار دانشجو از دانشگاه حضرت معصومه