مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:452020-09-21سياسي

نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دفاع مقدس در یزد افتتاح شد


به مناسب فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دستگاه های دولتی و اجرایی استان یزد با حضور استاندار، جانشین سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان ارشد استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، در این نمایشگاه که به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان راه اندازی شده است، 50 غرفه از دستاوردهای مختلف ایثارگران و همچنین خدمات 40 دستگاه های دولتی استان یزد دایر شده که از این تعداد 10 غرفه ویژه ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و 40 غرفه در اختیار دستگاه دولتی استان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه دستاوردهای عمرانی، تولیدی، صنعتی، امدادی، فرهنگی و ایثار و شهادت استان یزد در قالب فیلم، عکس، پوستر و کتاب ارائه شده است.

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب از امروز 31 شهریور ماه به مدت یک هفته در دارالعباده یزد دایر و با توجه به شیوع ویروس کرونا ، عموم مردم نمی توانند از آن بازدید کنند.

طبق هماهنگی های انجام شده مردم استان یزد می توانند به صورت مجازی و یا از طریق تصاویر تهیه شده توسط خبرگزاری ها و صدا و سیمای مرکز استان از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس بازدید کنند.

انتهای پیام/ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دفاع مقدس در یزد افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دفاع مقدس در یزد افتتاح شد