مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-21سياسي

اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده های شاهد ویژه هفته دفاع مقدس


مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید از اجرای طرح سپاس ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت پایگاه های بسیج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الله فرهادی هفته دفاع مقدس را یادآور خون های مقدسی دانست که پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و عنوان کرد: فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می بینند.

وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند؛ ایستادگی آن ها نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین گفت: در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای طرح سپاس و تجلیل و تکریم از ارزش های والای ایثار و شهادت در جامعه، همانند سال های گذشته در سال جاری نیز موضوع دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج خواهد بود و به طور هماهنگ و یکنواخت در مراکز استان ها و شهرستان های تابعه و با مشارکت و همکاری سازمان های مختلف، خصوصاً پایگاه های مقاومت بسیج با خانواده های ایثارگر دیدار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بیماری کرونا دیدارها با حفظ پروتکل های بهداشتی و وضعیت اعلامی استان ها و شهرستان ها و با اولویت دیدار حضوری صورت می گیرد و در صورت مهیا نبودن شرایط پذیرش خانواده به صورت تماس تلفنی با جامعه هدف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده های شاهد ویژه هفته دفاع مقدس

اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده های شاهد ویژه هفته دفاع مقدس