مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:502020-09-21سياسي

فرهنگ ایثار زمینه ساز تحقق وعده الهی در نصرت و پیروزی است


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی فرهنگ ایثار را زمینه ساز تحقق وعده الهی در نصرت و پیروزی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر ولایتی در نخستین نشست شورای سیاستگذاری جایزه جهانی ایثار سردار سلیمانی که روز دوشنبه 31 شهریور ماه برگزار شد، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت برکات مستقیم و غیرمستقیم زیادی به جامعه منتقل نموده و زمینه ساز تحقق وعده الهی برای صالحان و مومنان است.

وی افزود: ایثار به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و والاترین ارزش هایی است که یک انسان متعهد می تواند به آن دست یابد.

ایثارگران بدون هیچ چشم داشتی خود را وقف خدمت به مردم نموده اند و ارج نهادن به فداکاری های آنان به عنوان یک امر جهادی، دینی و سیاسی، علاوه بر به جا آوردن ادای دین و سپاسگذاری، موجب معرفی آنان به جامعه و الگوسازی از این انسان های فداکار می شود.

ولایتی تاکید کرد: این جایزه به منظور پاسداشت مجاهدت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، امنیت و مقاومت و در جهت ترویج ارزش های والای انسانی و اسلامی در زمینه مقاومت در برابر استکبار اهدا خواهد شد.

به گفته ولایتی، این دومین جایزه بین المللی جمهوری اسلامی ایران است که بنا دارد مصادیق ایثار را در سراسر جهان شناسایی نموده و به عنوان الگو به مردم جهان معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار زمینه ساز تحقق وعده الهی در نصرت و پیروزی است

فرهنگ ایثار زمینه ساز تحقق وعده الهی در نصرت و پیروزی است