مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-21بين الملل

نگرانی آمریکا از جان عالی ترین فرمانده ارتش این کشور


وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از منابع اطلاعاتی درباره ادامه تنش ها با ایران در نتیجه شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نوشت: «مقام های آمریکایی معتقدند که جان رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح این کشور در خطر است».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه نزدیک به جمهوری خواهان آمریکا در گزارش امروز دوشنبه خود از نگرانی واشنگتن درباره در خطر بودن جان فرماندهان ارشد نظامی از قبیل رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا خبر داد.

وال استریت ژورنال در بخش های زیادی از گزارش خود، ادعاهایی زیادی درباره مواضع ایران در عراق مطرح کرده و مدعی شده که تهران با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از شدت حملات به نیروهای آمریکایی کاسته است.

این روزنامه به نقل از یک ارزیابی اطلاعاتی در آمریکا ادعا کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، ایران استراتژی نظامی خودش را در خصوص نیروهای آمریکایی در عراق تغییر داده و تعداد حملات راکتی به پایگاه ها را کم کرده است .

.

وال استریت ژورنال ادامه داد: برخی از مقام ‎های آمریکایی و تحلیلگران گفته اند، ایران و گروه های مورد حمایتش بعید است یک حمله تحریک آمیز (علیه آمریکایی ها) انجام دهند که سبب بسیج حمایت افکار عمومی آمریکا از رییس جمهور ترامپ در آستانه انتخابات شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آمریکا از جان عالی ترین فرمانده ارتش این کشور

نگرانی آمریکا از جان عالی ترین فرمانده ارتش این کشور