مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-21اقتصادي

پایش 660 معدن کوچک مقیاس طی 6ماه/ 86 معدن در مدار تولید قرار گرفت


از آغاز طرح احیا، فعال سازی و توسعه معان کوچک تا پایان شهریورماه امسال، 86 معدن فعال و در وضعیت تولید قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ایمیدرو، عباس نعیمی در نشست شورای هماهنگی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک اظهار داشت: در قالب طرح احیا، فعال سازی و توسعه معان کوچک مقیاس، از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه جاری از 660 معدن، برای 150 معدن اقدام کلینیکی انجام شده است.

عضو هیأت عامل ایمیدرو با بیان اینکه این آمار از 31 استان کشور دریافت شده است، افزود: از ابتدای اجرای طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک تاکنون 2790 معدن پایش شده است که از این تعداد، بر روی 1170 معدن اقدام کلینیکی انجام شده است.

قائم مقام ایمیدرو اعلام کرد: در مجموع تاکنون برای 200 معدن اقدامات نهایی صورت گرفته است و تا پایان نیمه نخست امسال، 86 معدن فعال و در مدار تولید قرار گرفت که 54 معدن مربوط به سال جاری است.

نعیمی گفت: ایمیدرو در راستای تحقق اهداف مورد توجه در طرح احیا، فعال سازی و توسعه معان کوچک، اقداماتی همچون برگزاری مناقصه برای انتخاب مشاور به منظور شناسایی محدوده های اکتشافی، برگزاری جلسات کارگروه های استانی، برگزاری جلسات سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و احداث واحدهای فرآوری در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان و … را در دستور کار قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 660 معدن کوچک مقیاس طی 6ماه/ 86 معدن در مدار تولید قرار گرفت

پایش 660 معدن کوچک مقیاس طی 6ماه/ 86 معدن در مدار تولید قرار گرفت