مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:302020-09-21سياسي

روحانی درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهید همت نوشت: «این اسوه صبر و استقامت در دامن پاک خود فرزندی مجاهد و مبارز پرورش داد که افتخار آفرینی ها و جان فشانی های او در سنگرهای مختلف دفاع از ارزش های اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس همچون مشعلی فروزان .

- رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهید همت نوشت: این اسوه صبر و استقامت در دامن پاک خود فرزندی مجاهد و مبارز پرورش داد که افتخار آفرینی ها و جان فشانی های او در سنگرهای مختلف دفاع از ارزش های اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس همچون مشعلی فروزان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت حاجیه خانم نصرت همت، مادر بزرگوار شهید گرانقدر سردار محمدابراهیم همت، فرمانده شجاع و فداکار لشکر محمد رسول الله(ص) موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و استقامت در دامن پاک خود فرزندی مجاهد و مبارز پرورش داد که افتخار آفرینی ها و جان فشانی های او در سنگرهای مختلف دفاع از ارزش های اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس همچون مشعلی فروزان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت

روحانی درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت