مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-21اقتصادي

آرد بی کیفیت دلیل کاهش کیفیت نان همدان


رییس اتحادیه نانوایان همدان با بیان اینکه کیفیت گندم استان خوب نیست و این موضوع باعث کاهش کیفیت نان شده است گفت: 70 درصد کیفیت نان به آرد بستگی دارد.

- ابوذر گل محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص گلایه مردم از کیفیت پایین نان، دلیل آن را بی کیفیتی آرد دانست و اظهار کرد: متاسفانه کیفیت گندم استان خوب نیست و این موضوع باعث کاهش کیفیت نان شده است.

وی با اشاره به اینکه وقتی آرد ضعیف باشد امکان پخت نان باکیفیت نیز وجود ندارد گفت: 70 درصد کیفیت نان به آرد بستگی دارد که فعلا نیز آرد خوبی در اختیار نانوایان قرار نمی گیرد.

رییس اتحادیه نانوایان همدان با بیان اینکه حل مشکل کیفیت آرد، نان به شرکت غله برمی گردد افزود: گندم همدان باید با کیفیت شود که با تامین آرد از سایر استانها و یا واردات از کشورهای دیگر می توان مشکل را حل و آرد موجود را با آرد با کیفیت مخلوط کرد.

وی با تاکید به اینکه در مرحله دوم باید قیمت ها واقعی شود  گفت: وقتی قیمت ها واقعی نشود نه برای نانوا بلکه برای کارگر نیز انگیزه کار وجود ندارد.

گل محمدی با اشاره به اینکه کارگران و نانوایان 40 درصد زیر قیمت مصوب شورای عالی کار حقوق می گیرند افزود: یک شاطر با 14 ساعت کار یک میلیون و 400 هزار تومان در ماه حقوق دریافت می کند در حالی که این مبلغ کفاف کرایه تاکسی و منزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد بی کیفیت دلیل کاهش کیفیت نان همدان

آرد بی کیفیت دلیل کاهش کیفیت نان همدان