مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-21اقتصادي

طرح مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور در ایلام تشدید می شود


مدیرکل دامپزشکی استان ایلام، گفت: با اجرای مجدد طرح مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور نظارت بر این مهم را با شدت بیشتری انجام خواهیم داد.

- رامین پورنجف مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری و در پی شیوع کرونا ، مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور به طور جدی در سطح استان، آغاز شده است.

وی افزود: امسال برخورد جدی با متخلفان این حوزه را در برنامه داریم و به زودی با اجرای مجدد طرح مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور نظارت بر این مهم را با شدت بیشتری ادامه خواهیم داد.

مدیرکل دامپزشکی استان، اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی استان با تمام ظرفیت خود، همیاری و همکاری ارگان های ذی ربط در راستای برخورد و جلوگیری از کشتار غیر مجاز در دام و طیور اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

پورنجف بیان داشت: شهروندان گرامی بایستی با تغییر فرهنگ مصرف و آگاهی از خطراتی که با استفاده از محصول غیرمجاز، خود و خانواده و جامعه را در معرض آن قرار می دهیم، ما را در مقابله با این معضل بهداشتی یاری کنند.

وی تصریح کرد: نظارت های مستمر دامپزشکی استان بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، از شهروندان خواست فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از مراکز تحت نظر دامپزشکی و تنها با مهر دامپزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور در ایلام تشدید می شود

طرح مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور در ایلام تشدید می شود