مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-21اقتصادي

میزان بارندگی در تهران رکورد نیم قرن اخیر را شکست


از ابتدای مهرماه سال گذشته تا انتهای شهریور امسال، 461/7 میلی متر بارندگی داشته ایم که بیشترین میزان بارندگی استان تهران در نیم قرن اخیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید حسن رضوی مدیرعامل آب منطقه ای تهران صبح امروز در نشست خبری به مناسبت پایان سال آبی 98-99 با بیان اینکه وضع بارندگی ها در استان در سال آبی گذشته بسیار مطلوب بوده است، اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال گذشته تا انتهای شهریور سال جاری، 461/7 میلی متر بارندگی داشته ایم که بیشترین میزان بارندگی استان تهران در نیم قرن اخیر بوده است و نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش میزان بارندگی داشته ایم.

وی با اشاره به تغییر اقلیم در کشور ادامه داد: البته اغلب بارش های ما به شکل باران بوده و میزان بارش برف در استان کاهش یافته است که سبب کاهش ورودی برخی سدها شده است.

مدیرعامل آب منطقه ای تهران با تأکید بر لزوم صرفه جویی آب توسط شهروندان تهرانی در خصوص آمار مصرف آب در استان تهران تشریح کرد: در سال آبی گذشته مصرف آب شرب در استان تهران 8 درصد افزایش داشته که میزان قابل توجهی است؛ همچنین ما در بخش های صنعت و کشاوری نیز به ترتیب 15 و 14 درصد افزایش مصرف آب داشته ایم.

رضوی با بیان اشاره به کاهش میانگین دما در تابستان گذشته، افزود: علی رغم پیش بینی سازمان هواشناسی در ابتدای سال مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان بارندگی در تهران رکورد نیم قرن اخیر را شکست

میزان بارندگی در تهران رکورد نیم قرن اخیر را شکست