مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-21بين الملل

سرکشی های برجامی آژانس؛ مقدمه ای برای خرابکاری های امنیتی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا بهرامی؛ در روز هایی که گروه مذاکره کننده ایرانی از به رسمیت شناخته شدن حق استفاده از انرژی هسته ای و لغو تمامی تحریم ها سخن می گفتند، - ، علیرضا بهرامی؛ در روز هایی که گروه مذاکره کننده ایرانی از به رسمیت شناخته شدن حق استفاده از انرژی هسته ای و لغو تمامی تحریم ها سخن می گفتند، باراک اوباما در اولین سخنرانی بعد از توافق برجام، به بازرسی های 24 ساعته و دائمیِ مأموران آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: بر مبنای این توافق، بازرسان قادر خواهند بود به هرجایی مشکوک هستند، از آن بازرسی به عمل آورند.

سازمان مسئول این بازرسی ها، آژانس بین المللی انرژی اتمی، امکان دسترسی به هرجایی را که لازم باشد، هر زمان که لازم باشد خواهد داشت.

این ها دائمی خواهد بود.

آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران به توافق رسیده است که بتواند تحقیقات خود را درباره ابعاد احتمالی نظامی برنامه ایران تکمیل کند.

گروه مذاکره کننده ایرانی، در بند 64 پیوست 1 معاهده برجام، اجرای موقت پروتکل الحاقی را تا زمان اجرایی شدن قانونی آن، عهده دار شده است.

ارائه شرح کلی از فعالیت ها و مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با برنامه هسته ای، اجازه دسترسی به اماکن تعیین شده توسط آژانس، صدور ویزای بلندمدت برای بازرسان آژانس با مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکشی های برجامی آژانس؛ مقدمه ای برای خرابکاری های امنیتی

سرکشی های برجامی آژانس؛ مقدمه ای برای خرابکاری های امنیتی