مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-21بين الملل

انتخابات آمریکا: نظرسنجی های تازه حاکی از چیست؟


با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نظرسنجی های جدید حکایت از آن دارند که جو بایدن با «اختلاف چشمگیر» از دونالد ترامپ در جلب حمایت لاتین تبارها جلو افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اهمیت رای جمعیت لاتین تبار به ویژه در ایالت فلوریدا در حمایت از نامزدی که سرانجام به کاخ سفید راه می یابد باعث شد بایدن به تازگی از شهر «کیسیمی/ Kissimmee» در مرکز ایالت فلوریدا دیدار کند که 60 درصد جمعیت آن را لاتین تبارها تشکیل می دهند.

ناظران سیاسی در آمریکا انتظار دارند بایدن بتواند آرا لاتین تبارهای غیر کوبایی در جنوب فلوریدا کسب کند هر چند که فرماندار لاتین تبار فلوریدا که خود والدین مهاجر کوبایی است، وی را به همدستی با آنچه که «سیاست های دیکتاتور سوسیالیست» در کوبا و ونزوئلا توصیف کرده، متهم کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای تعیین پنجاهمین رییس جمهوری این کشور و معاونش سوم نوامبر (13 آبان) در حالی برگزار خواهد شد که به رغم این که رای دهندگانی آمریکایی در مجموع نمره بهتری به عملکرد اقتصادی ترامپ می دهند، بایدن با اختلاف 25 درصدی در زمینه مسائل اقتصادی از ترامپ جلوتر است.

در هفته های گذشته، نظرسنجی دو موسسه «نالیو» و «لاتینو دیسیجنز» نشان داد، 65 درصد رای دهندگان لاتین تبار آمریکا به بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا: نظرسنجی های تازه حاکی از چیست؟

انتخابات آمریکا: نظرسنجی های تازه حاکی از چیست؟