مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-21اجتماعي

اجرای طرح «روز جهانی بدون خودرو» در کرمان


معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: طرح «روز جهانی بدون خودرو» در بلوار رضوان و بلوار غدیر شهر کرمان در حال اجراست.

- کرمان - معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: طرح روز جهانی بدون خودرو در بلوار رضوان و بلوار غدیر شهر کرمان در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مهدی نیکویی در جلسه کارگروه ترافیک افزود: طرح روز جهانی بدون خودرو ، با مدیریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، اول مهرماه در کرمان، هم زمان با 70 شهرِ کشور در حال اجراست.

وی اظهار کرد: این طرح با همکاری پلیس راهور مرکز استان و سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری کرمان در حاشیه استادیوم امام علی (ع) اجرا می شود.

معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان ادامه داد: طرح روز جهانی بدون خودرو از ساعت 16 اول مهرماه به مدت چهار ساعت با مسدودسازی بلوار رضوان از ورودی بلوار جمهوری اسلامی و بلوار غدیر یک تا خیابان لاله جنوبی در حال اجراست.

در این جلسه، با توجه به طرح های پیشنهادی مشاور و نظر اعضای کارگروه ترافیک، در خصوص غیرهم سطح سازیِ سه راه شرف آباد دو طرح ارائه شد که طرح شماره دو، مورد تأیید اعضای کارگروه قرار گرفت و مقرر شد در خصوص سرعت طرح برسی و هزینه های تملک نیز ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «روز جهانی بدون خودرو» در کرمان

اجرای طرح «روز جهانی بدون خودرو» در کرمان