مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-21سياسي

آبفای گچساران نسبت به حل مشکل آب شرب دژ سلیمان اقدام کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزای دانشجو، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج در نامه ای به رییس سازمان آبفای روستایی شهرستان گچساران خواستار حل مشکل آب روستای دژ سلیمان شد.

- در تمام مدت پیروزی انقلاب تا امروز و قبل از آن، کسانی که بیش از همه سینه سپر کردند، از نظام دفاع کردند، سختی های نظام را به جان خریدند و در مقابل دشمنان ایستادند، طبقات محروم و پابرهنه و مستضعفان جامعه بوده اند.

این ها باید بیش از دیگران مورد توجه قرار گیرند.

اگر نیم نگاهی به تقویم سالیانه داشته باشید، متوجه خواهید شد که اکنون 6 ماه از سال 99 گذشته است و همچنان مشکل آب آشامیدنی روستای دژ سلیمان از توابع بخش مرکزی شهرستان گچساران که قرار بود تا پایان سال 98 رفع شود، پابرجاست! مستندات وضعیت آب آشامیدنی روستای دژسلیمان گواه بر بی عدالتی و محرومیت است، محرومیتی در دل بام نفتی ایران که با هیچ کدام از آرمان های انقلاب اسلامی سازگاری نداشته و به هیچ عنوان توجیه پذیر نمی باشد.

تکرار مکررات نمی کنیم؛ قطعا مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، اهمیت و الزامات دسترسی مردم یک منطقه به آب پاک، سالم و بهداشتی را به خوبی می دانند و انتظار می رود با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین وضعیت قرمز شهرستان گچساران هرچه سریع تر نسبت به حل مشکل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفای گچساران نسبت به حل مشکل آب شرب دژ سلیمان اقدام کند

آبفای گچساران نسبت به حل مشکل آب شرب دژ سلیمان اقدام کند