مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-21اقتصادي

کمبود خوراک، مرغ های تخم گذار را روانه کشتارگاه کرد؟


ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی حاکی از آن است که در برخی از واحدهای مرغداری، تولیدکنندگان به دلیل کمبود خوراک مجبور هستند مرغ های تخم گذار خود را به کشتارگاه بفرستند.

- ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی حاکی از آن است که در برخی از واحدهای مرغداری، تولیدکنندگان به دلیل کمبود خوراک مجبور هستند مرغ های تخم گذار خود را به کشتارگاه بفرستند.

موضوعی که رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران توضیحاتی در خصوص آن ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیر در فضای مجازی ویدیوهایی منتشر شده است که نشان می دهد برخی از واحدهای تولید تخم مرغ، مرغ های مولد تخم گذار خود را به دلیل کمبود خوراک به کشتارگاه می فرستند و همین امر باعث افت تولید آنها و ضرر و زیان شده است.

آنها در این ویدیوها با انتقاد به عملکرد مسئولان مربوطه می گویند که حتی با قیمت های بالا هم نمی توانند سویا در بازار پیدا کنند و بارندگی در هند و تاخیر در بارگیری محموله های خریداری شده جواب قابل قبولی برای گرسنگی مرغ ها نیست و تولیدات را نمی توان معطل این مسائل کرد.

در این راستا ناصر نبی پور ضمن اشاره به اینکه گاهی در فضای مجازی بزرگنمایی رخ می دهد، به ایسنا گفت: گاهی به دلیل کمبود نهاده های دامی، مرغداران مجبور می شوند گله هایی که سن بالاتری دارند را به کشتارگاه بفرستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود خوراک، مرغ های تخم گذار را روانه کشتارگاه کرد؟

کمبود خوراک، مرغ های تخم گذار را روانه کشتارگاه کرد؟