مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-21سياسي

درخواست نماینده فرانسه در وین از ایران برای پایبندی به برجام!


در حالی که ایران در پی بی تعهدی کشورهای اروپایی عضو برجام، گام هایی را در جهت کاهش تعهدات برجامی اش برداشت، هیات نمایندگی فرانسه در سازمان های بین المللی در وین خواستار بازگشت ایران به پایبندی به توافق هسته ای شد.

- درخواست نماینده فرانسه در وین از ایران برای پایبندی به برجام! در حالی که ایران در پی بی تعهدی کشورهای اروپایی عضو برجام، گام هایی را در جهت کاهش تعهدات برجامی اش برداشت، هیات نمایندگی فرانسه در سازمان های بین المللی در وین خواستار بازگشت ایران به پایبندی به توافق هسته ای شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفحه توییتر هیات فرانسه در سازمان های بین المللی در وین در شصت و چهارمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در صفحه توییترش، مدیریت بحران کووید-19 را به آژانس تبریک گفت که آن را قادر به تداوم ماموریت های مهمش ساخت و خواستار پایبندی ایران به توافق هسته ای شد.

هیات فرانسه در وین در این باره نوشت: فرانسه حمایت کاملش از آژانس را دوباره تکرار کرده و از ایران می خواهد بدون تاخیر به پایبندی سرسختانه نسبت به تعهدات هسته ای اش بازگردد.

اظهارات هیات فرانسوی در حالی مطرح شده است که ایران با گذشت یک سال از خروج آمریکا از توافق هسته ای که با اعمال تحریم ها علیه کشورمان همراه بود، در پی تعلل کشورهای اروپایی برای عمل کردن به وعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده فرانسه در وین از ایران برای پایبندی به برجام!

درخواست نماینده فرانسه در وین از ایران برای پایبندی به برجام!