مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-21اجتماعي

بهره برداری آزمایشی از ورودی اصلی ایستگاه مهدیه در خط 7 مترو


مدیرعامل شرکت متروی تهران اظهار داشت: در واقع ورودی اصلی ایستگاه مهدیه، دسترسی شهروندان به هر دو سکوی خط 3 و 7 را تسهیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: ایستگاه مهدیه نهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران است که در فاصله 10 کیلومتری از منتهی الیه شرقی این خط و در شهرداری منطقه 11 تهران واقع شده است.

وی افزود: عمق این ایستگاه بیش از 30 متر است که در زیرخط 3 مترو با زیربنای 20 هزار مترمربع در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع خیابان مولوی احداث شده است.

امان با اشاره به اینکه ساخت این ایستگاه با توجه به آنکه در بافت فرسوده شهری و زیر خیابان های پرتردد ولیعصر (عج) و مولوی قرارگرفته است، از نظر اجرا بسیار سخت و پیچیده بود؛ گفت: احداث ورودی جنوب غربی و سالن فروش بلیت که از فضاهای اصلی ایستگاه مترو است از این قاعده مستثنی نبود.

وی افزود: ایستگاه مهدیه امکان دسترسی مسافران در محدوده بازار، خیابان مولوی و میدان رازی به شبکه حمل ونقل ریلی تهران به ویژه خطوط 3 و 7 را فراهم ساخته و با جابجایی در خط 3 مترو، امکان دستیابی به مراکز پرترددی مانند میدان راه آهن و میدان منیریه را مهیا می سازد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران اظهار داشت: در واقع ورودی اصلی ایستگاه مهدیه، دسترسی شهروندان به هر دو سکوی خط 3 و 7 را تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری آزمایشی از ورودی اصلی ایستگاه مهدیه در خط 7 مترو

بهره برداری آزمایشی از ورودی اصلی ایستگاه مهدیه در خط 7 مترو