مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-21سياسي

نقش راهبری روحانیت در دفاع مقدس/ تبلیغ دین باید مردمی شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نقش راهبری روحانیت در دفاع مقدس، تاکید کرد: تبلیغ دین و اسلام باید مردمی شود.

- حجت الاسلام مهدی قدرتی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور سازمان تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه، اظهار داشت: این سازمان با ارائه خدمات تبلیغی و فرهنگی خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

تبدیل تهدیدها به فرصت در دفاع مقدس برای ایران اسلامی وی با تاکید بر اینکه برپایی این نمایشگاه، یک کار مبارک و نورانی است و امیدواریم با انجام این گونه اقدامات فرهنگی و دینی خداوند متعال به ما عنایت کند، گفت: امیدواریم با این گونه اقدامات و برنامه ها انقلاب اسلامی استوار تر و محکم تر مسیر خود را ادامه دهد.

جوانان مؤمن و انقلابی با الگو برداری از دفاع مقدس در عرصه های مختلف فعالیت دارند مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه دفاع مقدس فرصت های زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد، بیان داشت: خیلی از تهدیدها برای ایران اسلامی تبدیل به فرصت شد.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه دفاع مقدس به ما طریقه دفاع، استقامت و محکم بودن در مقابل زورگویی های دشمنان را نشان داد، تصریح کرد: خوشبختانه در گام دوم انقلاب نیز، با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش راهبری روحانیت در دفاع مقدس/ تبلیغ دین باید مردمی شود

نقش راهبری روحانیت در دفاع مقدس/ تبلیغ دین باید مردمی شود