مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-21دانش

برگزاری نخستین رویداد استارتاپی زالوی طبی در آذر ماه


دانشکده زیست شناسی پردیس علوم دانشگاه تهران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد استارت آپی زالوی طبی و صنایع وابسته را، - دانشکده زیست شناسی پردیس علوم دانشگاه تهران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد استارت آپی زالوی طبی و صنایع وابسته را، دوازدهم و سیزدهم آذرماه 1399 برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهلت ارسال ایده به این رویداد تا 30 مهرماه سال جاری است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://leech.

ut.

ac.

ir مراجعه کنند.

همچنین دومین همایش بین المللی زالوی طبی، سیزدهم و چهاردهم اسفند 1399 با همکاری صاحب نظران و دست اندرکاران ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

زالوی طبی و کارآفرینی، زیست شناسی و زیست فناوری، استانداردهای تکثیر و پرورش و زالو درمانی، ارزیابی و حفاظت از ذخایر و فرآورده های دارویی را می توان از محورهای این همایش برشمرد.

این دو رویداد با هدف کشف و پرورش ایده های نو، تبدیل ایده به محصول، کارآفرینی و تجاری سازی و هم افزایی و تبادل تجربیات بین المللی در زمینه تکثیر و پرورش، کنترل های بهداشتی، حفاظت، فرآورده های دارویی و زالو درمانی علمی، چالش های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد استارتاپی زالوی طبی در آذر ماه

برگزاری نخستین رویداد استارتاپی زالوی طبی در آذر ماه