مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-21بين الملل

تلاش زنان داعشی اردوگاه الهول برای فرار ناکام ماند


نیروهای امنیتی اردوگاه الهول واقع در شمال شرق سوریه توانستند تلاش مجدد زنان داعشی با تابعیت های غربی و عراقی برای فرار از الهول را ناکام بگذارند.

- نیروهای امنیتی اردوگاه الهول واقع در شمال شرق سوریه توانستند تلاش مجدد زنان داعشی با تابعیت های غربی و عراقی برای فرار از الهول را ناکام بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الحسن، سخنگوی نیروهای امنیتی دولت خودمختار کردها در شمال سوریه در گفت وگو با روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط فاش کرد: از مارس سال گذشته تعداد دفعات تلاش برای فرار از اردوگاه که ناکام مانده و گزارش شده اند، به حدود 700 مورد رسیده است، خانواده های داعشی از تابعیت های مختلف تلاش می کنند از اردوگاه فرار کنند.

در این اردوگاه واقع در نزدیکی مرزهای عراق 65 هزار تن سکونت دارند که اتباع سوری و عراقی بیشترین میزان ساکنان آن را تشکیل می دهند، همچنین این اردوگاه دارای بخش ویژه زنان خارجی مهاجر و کودکان است که از اتباع 50 کشور غربی و عربی هستند و تعداد آنها به حدود 11 هزار زن و کودک می رسد، از این تعداد 3177 تن زن هستند، این بخش تحت کنترل امنیتی شدیدی قرار دارد و ورود و خروج به آن ممنوع است مگر با اجازه کتبی از سوی مدیریت اردوگاه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش زنان داعشی اردوگاه الهول برای فرار ناکام ماند

تلاش زنان داعشی اردوگاه الهول برای فرار ناکام ماند