مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-21بين الملل

رهبر مخالفان بلاروس خواستار شجاعت اتحادیه اروپا شد


رهبر اصلی مخالفان دولت بلاروس از اتحادیه اروپا خواست به وضع تحریم علیه مقامهای بلاروسی متهم به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته میلادی این کشور بپردازد؛ او عازم بروکسل شده تا از وزرای خارجه اعضای این اتحادیه بخواهد که شجاعت به خرج دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اتحادیه اروپا به رغم تداوم اعتراضات علیه الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس برای ششمین تعطیلات آخرهفته متوالی در این کشور، هنوز به تهدیدش برای اعمال تحریم علیه لیستی از حدود 40 مقام بلاروسی عمل نکرده است.

سوتلانا تسیخانوفسکایا، رهبر مخالفان دولت بلاروس که در پی تحولات بعد از انتخابات ریاست جمهوری جنجالی 9 اوت این کشور به لیتوانی گریخته، بعد از نشستش با وزرای خارجه اعضای اتحادیه اروپا عنوان کرد: رهبران اتحادیه اروپا دلایلی برای عدم اعمال تحریم دارند اما من از آنها می‌خواهم شجاعتر باشند.

او خاطر نشان کرد: تحریمها در مبارزه ما مهم هستند چون بخشی از فشاری هستند که می‌تواند به اصطلاح مقام‌ها را مجبور به آغاز گفتگو با ما در شورای مخالفان کند.

اتحادیه اروپا در اواخر ماه اوت اعلام داشت، تحریمهایی را علیه گروهی از مقامهای بلاروسی شامل انسداد دارایی و ممنوعیت مسافرتی اعمال می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر مخالفان بلاروس خواستار شجاعت اتحادیه اروپا شد

رهبر مخالفان بلاروس خواستار شجاعت اتحادیه اروپا شد