مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-21اجتماعي

کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق و شرق کشور


از امروز تا پنجشنبه در شمال شرق و شرق کاهش نسبی دما حدود 5 تا 8 درجه سانتیگراد رخ می دهد و این کاهش دما برای نواحی جنوب شرق کشور حدود 3 تا 5 درجه سانتگراد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، بخش هایی از گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

طی روز جمعه به تدریج سامانه جدیدی از شمال غرب به کشور وارد می شود، از امروز تا چهارشنبه در بخش هایی از جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان به ویژه زابل، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید خواهیم داشت که در پاره ای از این مناطق سبب وقوع گرد و خاک می شود.

سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر سرعت باد در کرمانشاه و ایلام افزایش می یابد.

از امروز تا پنجشنبه در شمال شرق و شرق کاهش نسبی دما حدود 5 تا 8 درجه سانتیگراد رخ می دهد و این کاهش دما برای نواحی جنوب شرق کشور حدود 3 تا 5 درجه سانتیگراد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق و شرق کشور

کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق و شرق کشور