مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-21اقتصادي

می توان 10 واحد درصد ضریب بازیافت میدان آزادگان را بهبود بخشید


هم اکنون مطالعات انجام شده برای افزایش ضریب بازیافت میدان آزادگان به مرحله ای رسیده است که می توان 10 واحد درصد ضریب بازیافت از این میدان را بهبود بخشید که با تحقق این موضوع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فشاری نیاورد، بلکه خود دانشگاه ها به سرعت این کار را پیش بردند.

زنگنه با اشاره به اینکه ارزش نیروهایی که در این مسیر تربیت می شوند و ظرفیت های فناورانه ای که در کشور ایجاد می شود کمتر از ارزش نفتی که در آینده تولید می شود، نیست، تصریح کرد: افزون بر این قراردادهای پژوهشی، قراردادهای دیگری نیز در زمینه اکتشاف، پایین دستی نفت، پالایش نفت، پالایش گاز و پتروشیمی نیز امضا شده است.

وی با قدردانی از زحمات همه رؤسا، استادان و دانشجویان دانشگاه ها و همچنین همکاران نفتی گفت: فعالیت های پژوهشی به صبر و حوصله بسیار نیاز دارد و در این راه ناملایمات نباید سبب کنار گذاشتن هدف شود.

با گذشت زمان صنعت و دانشگاه به هم احساس نیاز می کنند که این احساس نیاز در نفت به وجود آمده و این دو هم اکنون با هم زندگی می کنند و این اتفاق برای من بسیار ارزشمند است.

وزیر نفت در پاسخ به میزان درآمدزایی افزایش یک درصد ضریب برداشت برای کشور توضیح داد: یک درصد افزایش ضریب بازیافت 750 میلیارد بشکه نفت 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان 10 واحد درصد ضریب بازیافت میدان آزادگان را بهبود بخشید

می توان 10 واحد درصد ضریب بازیافت میدان آزادگان را بهبود بخشید