مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-21بين الملل

موافقت ترکیه با عقب نشینی نیروهایش از جنوب ادلب به نفع ارتش سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رای الیوم، منابع آگاه اعلام کردند که ترکیه با عقب نشینی نیروهایش از جنوب ادلب به نفع ارتش سوریه پس از گفتگو های نفس گیری که با طرف روسی در ماه جاری در آنکارا انجام داده، - منابع آگاه از موافقت ترکیه با عقب نشینی نیروهایش از جنوب ادلب به نفع ارتش سوریه و عملیات قریب الوقوع ارتش سوریه برای تسلط بر منطقه جبل الزاویه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رای الیوم، منابع آگاه اعلام کردند که ترکیه با عقب نشینی نیروهایش از جنوب ادلب به نفع ارتش سوریه پس از گفتگو های نفس گیری که با طرف روسی در ماه جاری در آنکارا انجام داده، موافقت کرده است.

این منابع بیان کردند: این بدان مفهوم است که ارتش سوریه در آستانه عملیات سرنوشت ساز علیه گروه های تروریستی که در جنوب جاده ام 4 هستند، قرار دارد.

نیرو های ترکیه بخشی از نیرو های خود را از مناطق جبل الزاویه در جنوب ادلب خارج کرده اند و خبری از ستون های نظامی و تجهیزات لجستیکی آنکارا به داخل اراضی سوریه هم، آنگونه که منابع محلی گفته اند، نیست و این روند به طور کامل متوقف شده است.

رای الیوم گزارش داد: از شمال غرب سوریه خبر می رسد که ارتش سوریه خود را برای نبرد سرنوشت ساز به منظور تسلط بر جبل الزاویه در جنوب ادلب آماده می کند و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت ترکیه با عقب نشینی نیروهایش از جنوب ادلب به نفع ارتش سوریه

موافقت ترکیه با عقب نشینی نیروهایش از جنوب ادلب به نفع ارتش سوریه