مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-21سياسي

رویای تشکیل خاورمیانه جدید خیانتی محکوم به شکست است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حماقت سران خائن کشورهای عربی در خیانت به آرمان فلسطین محکوم به شکست است و رویای ایجاد خاورمیانه جدید را بحول و قوه الهی به گور خواهند برد.

- احمد علی مقدم ، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در محکومیت عادی سازی روابط ننگین کشورهای عربی با رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی ، اظهار داشت: کشورهای مرتجع عربی به خصوص عربستان، امارات و بحرین که تحت قیمومیت و سلطه آمریکا و اسراییل بوده وهستند ، آنها از سالهای متمادی با سران سلطه و مستبد، توافقات و روابط گسترده اما غیر رسمی و مخفیانه داشته اند که در حال حاضر خیانت آنها آشکار و علنی شده است.

سران خائن عربی به دروغ مطرح می کنند که این توافقنامه را با پیش شرط هایی امضا کرده اند که به نفع فلسطین است اما این ادعا، کذب محض است زیرا در توافقنامه هیچ پیش شرطی نیامده است.

  وی با بیان اینکه توافق ننگین ابوظبی و تل آویو ناقض صلح و امنیت منطقه است، افزود: بعضی از رهبران خود فروخته عربی که اسلام آمریکایی دارند برای امریکا و اسراییل گاو شیرده و برده  بوده و هستند زیرا سران مرتجع عربی که دنباله رو این جنایتکاران شده اند و راه سازش را انتخاب کرده اند، چشم خود را بر جنایات این رژیم جعلی و خونخوار بسته اند ، بدیهی است که 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای تشکیل خاورمیانه جدید خیانتی محکوم به شکست است

رویای تشکیل خاورمیانه جدید خیانتی محکوم به شکست است