مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-21سياسي

سامه یح: با رشادت های سپاه قدس و ارتش، کشور در مقابل دشمن مصون خواهد ماند


نماینده کلیمیان ایران در مجلس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: کشور ما همواره با دشمنی دشمنان مواجه بوده و هست، لیکن با رهبری رهبر معظم انقلاب و رشادت های نیروی قدس سپاه و ارتش جمهوری اسلامی همواره مصون خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، همایون سامه یح، نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: به تمامی برادران و خواهران ایرانی شروع هفته دفاع مقدس را به یکایک خواهران و برادران ایرانی خود تبریک می گویم.

ابتدا درود می فرستم به روح مطهر شهدا که با گذشتن از جان عزیزشان، استقلال، آزادی و عظمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی برای ملت ایران رقم زدند و همچنین درود می فرستم به تمامی جانبازان، آزادگان و رزمندگان و این مرز و بوم، چه آنان که اسیر شدند و چه آنان که در خط مقدم جبهه مشغول به خدمت بودند که از خود گذشتگی تمامی آنان باعث انسجام و یکپارچگی و شکوفایی هرچه بیشتر ملت ایران گردیده است.

جامعه کلیمیان ایران مفتخر است که همواره سهم خود را در دفاع از وطن خود ایفا نموده و طی دوران 8 سال دفاع مقدس نیز همواره حضور پرشور خود را حفظ کرده و شهدا و جانبازان زیادی به ایران عزیزمان تقدیم داشته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامه یح: با رشادت های سپاه قدس و ارتش، کشور در مقابل دشمن مصون خواهد ماند

سامه یح: با رشادت های سپاه قدس و ارتش، کشور در مقابل دشمن مصون خواهد ماند