مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-21سياسي

جهانگیری: امروز فقدان شهید سردار سلیمانی بیش از همیشه احساس می شود


معاون اول رییس جمهور با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی، تصریح کرد: انصافاً الان مشخص می شود که این شهید بزرگوار چه نقش بزرگ، - مهم و کارسازی در کشور داشت و فقدان او امروز بیش از همیشه احساس می شود که به روح این شهید بزرگوار درود می فرستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیش از ظهر امروز(دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه گزارش وزارت جهاد کشاورزی در خصوص طرح توسعه و فرآوری گیاهان دارویی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ایران کشوری است که از جهات مختلف از مواهب و نعمات الهی برخوردار است که اگر به خوبی به هر یک از این ظرفیت ها بپردازیم، می تواند بخشی از مشکلات کشور را برطرف کند.

معاون اول رییس جمهور طرح توسعه و فرآوری گیاهان دارویی را از جمله طرح های پراهمیت در کشور برشمرد و اظهار داشت: توسعه و فرآوری گیاهان دارویی از هر منظر می تواند یکی از مهمترین طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی باشد چرا که این طرح متکی به ظرفیت های داخلی کشور است و رویکرد درون زایی اقتصاد مقاومتی نیز ناظر به همین موضوع است.

وی با اشاره به رویکرد عدالت بنیانی اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: توسعه گیاهان دارویی می تواند گامی در جهت تحقق رویکرد عدالت بنیانی اقتصاد مقاومتی نیز باشد زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: امروز فقدان شهید سردار سلیمانی بیش از همیشه احساس می شود

جهانگیری: امروز فقدان شهید سردار سلیمانی بیش از همیشه احساس می شود