مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-21سياسي

22 سرباز امریه در مناطق محروم استان سمنان مشغول خدمت هستند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه برای رفع مشکلات سربازان تلاش می شود، گفت: 22 سرباز وظیفه به صورت امریه در مناطق محروم استان مشغول خدمت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صمیمیان بعدازظهر دوشنبه در آیین تجلیل از نیروهای امریه مناطق محروم و پایگاه های آتش نشانی دهیاری های استان به مناسبت روز جوانان سرباز و دانش پژوه به میزبانی سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در استانداری و فرمانداری ها، بخشداری و دهیاری های تابعه 22 سرباز وظیفه در بخش های روستایی و مناطق محروم مشغول خدمت هستند، ابراز داشت: ارتقا سواد و دانش سربازان در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد سرباز 16 نفر در پایگاه های آتش نشانی مشغول به کار شدند، افزود: استانداری سمنان همواره به نیروی انسانی نگاه ویژه ای دارد لذا قدردانی از تلاش های سربازان، نشان از اقدام های موفق این عزیزان در خدمت و انجام وظیفه در استانداری است.

مدیرکل اداری و مالی استانداری سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه گزارش های بازرسی از عملکرد سربازان شاغل در استانداری مثبت و ارزنده است، ابراز داشت: این عملکرد بسیار خوب سربازان وظیفه شایان تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 سرباز امریه در مناطق محروم استان سمنان مشغول خدمت هستند

22 سرباز امریه در مناطق محروم استان سمنان مشغول خدمت هستند