مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-21سياسي

سفر آیت الله رییسی به اردبیل انجام می شود


آیت الله رییسی در هفدهمین سفر استانی خود، روز پنجشنبه هفته جاری در رأس یک هیأت عالی رتبه قضایی به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی در جلسه گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سخنانی به ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز همه ما بر سر سفره رنج ها و سختی های ایثارگران و امام شهدا هستیم و امنیت، آرامش، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی های آن عزیزان است.

رییس کل دادگستری استان اظهار کرد: ایثارگران، جانبازان و مخصوصاً شهدا نشان دادند که راه پیروزی، ایستادگی در برابر ظلم و ستم است و در این راه از مکتب عاشورا و حضرت امام حسین علیه السلام باید الگو گرفت و این الگوگیری مناسب رزمندگان باعث شد تا هشت سال در برابر دشمن تا دندان مسلح که توسط جهان خواران شرق و غرب پشتیبانی می شدند به پیروزی برسیم.

عتباتی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و گذشت را در جامعه تقویت و نهادینه کنیم و همیشه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را ارج نهیم چرا که تکریم آنان احترام به فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری است.

وی با یادآوری موفقیت های کشور اظهار کرد: امروز هم شاهد هستیم که جوانان ما همانند ایام جنگ تحمیلی در تمامی حوزه ها به ویژه در حوزه های علمی مجاهدانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر آیت الله رییسی به اردبیل انجام می شود

سفر آیت الله رییسی به اردبیل انجام می شود