مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-21سياسي

کمیته امداد: مسئول فقرزدایی نیستیم


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه این نهاد به تنهایی مسئول فقرزدایی در جامعه نیست و این موضوع نیازمند همت و تلاش دیگر دستگاه‌ها نیز هست، گفت: اکنون 2 میلیون و 573 هزار خانوار در قالب پنج میلیون و 290 هزار نفر تحت پوشش حمایت‌های این کمیته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از کمیته امداد، حسین خدرویسی روز دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه از این تعداد یک میلیون و 700 هزار سالمند هستند که نیازمند توجه خاص و ارائه خدمات ویژه هستند، افزود: برخی مددجویان تحت پوشش در قالب 200 هزار زن سرپرست خانوار، 400 هزار دانش آموز، 80 هزار دانشجو، 80 هزار دارای بیماری های خاص و غیره هستند.

وی با بیان اینکه 138 هزار و 500 فرزند ایتام و 174 هزار و 307 هزار نفر در قالب طرح محسنین از حمایت های کمیته امداد بهره مند هستند، تصریح کرد: فقر در کشور از حال تک بعدی خارج شده و شکل پیچیده ای به خود گرفته که حمایت همه جانبه همه دستگاهها را می طلبد.

خدرویسی اظهار داشت: قهرمان خدمت رسانی افتخار ما است زیرا به رغم حجم بالای تلاش شبانه روزی همه کارکنان خدوم کمیته امداد از ارائه هیچ خدمتی در دورترین نقاط کشور و نقاط صفر مرزی دریغ نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد: مسئول فقرزدایی نیستیم

کمیته امداد: مسئول فقرزدایی نیستیم