مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-21اجتماعي

تعمیر ماشین لباسشویی با رعایت پروتکل های بهداشتی


سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی یکی خدماتی است که نبود آن می تواند زندگی ما را با مشکل روبرو کند، حالا در شرایط  بیماری کرونا اگر ماشین لباسشویی ما خراب شد، - چیکار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سرویس برتر، اگر ماشین لباسشویی شما دچار اختلال شد در مرحله اول میتوانید با یکی از مراکز سرویس برتر تماس بگیرید، مشاوران این مرکز تا حدالمکان شما را راهنمایی می کنند تا مشکل را خودتا برطرف کنید، اما چنانچه نیاز به تعمیر در محل باشد و مشکل شما با مشاوره برطرف نشد سرویسکار به منزل شما اعزام می شود.

تعمیرماشین لباسشویی با رعایت پروتکل های بهداشتی نگرانی برای سرایت بیماری کرونا همان انداره ای که برای شما مهم است برای مجموعه سرویس برتر نیز مهم و مورد توجه می باشد، با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز به استفاده از ماشین لباسشویی برای ضدعفونی کردن لباس ها می تواند با خرابی دستگاه شما همراه باشد.

از کار افتادن لباسشویی خیلی سخت است، چون امروزه ما تمامی لباس های خود را با ماشین شستشو تمیز می کنیم، تعمیرات ماشین های لباسشویی بسیار تخصصی و نیاز به تعمیرکار متخصص دارد ونمی توان مشکلات آن را به سادگی برطرف کرد مگر مشکل در موارد مربوط به تنظیمات باشد که با راهنمایی تلفنی اینگونه مشکلات برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر ماشین لباسشویی با رعایت پروتکل های بهداشتی

تعمیر ماشین لباسشویی با رعایت پروتکل های بهداشتی