مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-21دانش

رایزنی برای بین المللی کردن دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر


رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت : دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در بین دانشگاه های علوم و فنون کشور رتبه اول را دارد و بر همین اساس به دنبال بین المللی کردن این دانشگاه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، منصور زراءنژاد امروز در حاشیه نشست مشترک در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در بین دانشگاه های علوم و فنون کشور رتبه اول را دارد و بر همین اساس به دنبال بین المللی کردن این دانشگاه هستیم.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر یک دانشکده کاملا منحصر به فرد است، این دانشگاه به دلیل داشتن رشته شیلات، آبزی پروری، محیط زیست، اقتصاد دریا، اقتصاد انرژی، مدیریت و بیمه دریا و رشته رمزگذاری مخابرات امن که یک رشته جدید بسیار نادر است به دانشگاه منحصر به فردی تبدیل شده و می تواند همکاری علمی خوبی با کشور عراق داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت : این دانشگاه در منطقه آزاد اروند قرار دارد و بر همین اساس می تواند امکانات بسیار پیشرفته ای برای تحصیل دانشجویان ایرانی و عراقی فراهم کند.

زراء نژاد بیان کرد: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر دارای یکهزار و 800 دانشجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای بین المللی کردن دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

رایزنی برای بین المللی کردن دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر