مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-21سياسي

باید برای بازگرداندن زائران اربعین از محور اسدآباد اقدام شود


حرکت زائران اربعین به سمت مرز هر چند ممنوع بوده اما در مسیر محور اسدآباد این زائران به صورت گروهی یا با خودرو در حال مشاهده است که این امر مطمئناً برای شهرستان در بحث کرونا دارای مسائل مشکل سازی خواهد بود که قطعاً باید برای .

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: حرکت زائران اربعین به سمت مرز هر چند ممنوع بوده اما در مسیر محور اسدآباد این زائران به صورت گروهی یا با خودرو در حال مشاهده است که این امر مطمئناً برای شهرستان در بحث کرونا دارای مسائل مشکل سازی خواهد بود که قطعاً باید برای آن تمهیداتی اندیشیده و با برنامه ریزی لازم نسبت به بازگرداندن این افراد اقدام شود.

مجید درویشی دوشنبه 31 شهریورماه در ستاد مقابله، پیشگیری و هماهنگی کروناویروس شهرستان اسدآباد، با اشاره به تغییر وضعیت اسدآباد از زرد به قرمز اظهار کرد: تسریع در راه اندازی کنارگذر اسدآباد با توجه به کروناویروس و ترددهای بالا از مسیر این شهرستان به استان های غرب کشور ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه اسدآباد تنها به جز اوایل کرونا تاکنون دارای شرایط وضعیت قرمز نبوده است، تصریح کرد: هر چه سریع تر تیم بازرسی ویژه برای بازرسی و بازدید از مدارس اقدام کرده و مدارسی که شرایط ادامه به علت عدم رعایت موارد بهداشتی را ندارند، نسبت به آموزش رعایت پروتکل های بهداشتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای بازگرداندن زائران اربعین از محور اسدآباد اقدام شود

باید برای بازگرداندن زائران اربعین از محور اسدآباد اقدام شود