مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-21سياسي

آقامحمدی: می توانیم تولید نفت را به روزانه 8.5 میلیون بشکه برسانیم


با حجم زیادی از املاکی که در اطراف دانشگاه تهران وجود دارد، می توان آزمایشگاه هایی را در اطراف دانشگاه ایجاد کرد و بدین صورت خیابان انقلاب به طور کامل به یک مرجع علم و فناوری در کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم امضای 13 قرارداد ازدیاد برداشت از میادین نفتی با دانشگاه های کشور گفت: در 9 پروژه قبلی که بین شرکت ملی نفت و دانشگاه ها تعریف شده بود، شاهد عملکرد قابل قبولی بودیم که این موضوع باعث شد وزارت نفت گام دوم برای همکاری با دانشگاه ها را بردارد.

  وی افزود: دانشگاه های کشور با سرعت قابل قبول و به صورت زیرپوستی در حال تبدیل شدن از دانشگاه های سطح یک و 2 به دانشگاه های سطح 3 و 4 هستند که پیوند بین دانشگاه و صنعت نفت می تواند به این موضوع کمک کند.

آقامحمدی گفت: یکی از ظرفیت های موجود برای توسعه فناوری در حوزه صنعت نفت دانشگاه تهران است.

با حجم زیادی از املاکی که در اطراف این دانشگاه وجود دارد، می توان آزمایشگاه هایی را در اطراف دانشگاه ایجاد کرد و بدین صورت خیابان انقلاب به طور کامل به یک مرجع علم و فناوری در کشور تبدیل شود.

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در حوزه صنعت نفت باید در تمامی گرایش ها و رشته ها برای پیشبرد اهداف و بهبود عملکرد استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقامحمدی: می توانیم تولید نفت را به روزانه 8.5 میلیون بشکه برسانیم

آقامحمدی: می توانیم تولید نفت را به روزانه 8.5 میلیون بشکه برسانیم