مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-21پزشكي

کادر درمان؛ رزمندگان حاضر در خط مقدم مقابله با کرونا


سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به جانفشانی های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این ایام کادر بهداشت و درمان همچون رزمنده های جبهه های نبرد در خط مقدم مبارزه با کرونا مجاهدانه پا به میدان گذاشتند و با جانفشانی های بی وصفشان جلوه های ایثارگری .

- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به جانفشانی های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این ایام کادر بهداشت و درمان همچون رزمنده های جبهه های نبرد در خط مقدم مبارزه با کرونا مجاهدانه پا به میدان گذاشتند و با جانفشانی های بی وصفشان جلوه های ایثارگری را به بهترین شکل به پای حفظ سلامت هموطنان نمایان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: مطمئنا استقلال و عزت جهانی اکنون ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدای گرانقدر این سرزمین بویژه شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

امسال بزرگداشت این ایام با شکوه مقارن با همه گیری بیماری کووید19 در کشورمان است، ملت سرافراز ایران اسلامی در تمامی برهه ها شاهد حماسه سازی و رشادت های افتخار آفرینان خود در مواجهه با مخاطرات بوده است.

وی افزود: در این ایام سخت و گسترده شیوع ویروس کرونا همدلی و وفاق ملت ایران با تلاش مدافعان حریم سلامت کشور به نمایش درآمد و پرسنل کادر بهداشت و درمان همچون رزمنده های جبهه های نبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان؛ رزمندگان حاضر در خط مقدم مقابله با کرونا

کادر درمان؛ رزمندگان حاضر در خط مقدم مقابله با کرونا