مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-21سياسي

پیام تسلیت معاون امورمجلس رییس جمهور به مناسبت درگذشت مادر شهید همت


حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در پیامی درگذشت «حاجیه خانم نصرت همت» مادر گرامی سردار شهید «محمدابراهیم همت» را تسلیت گفت.

- حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم نصرت همت مادر گرامی سردار شهید محمدابراهیم همت را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امورمجلس ریاست جمهوری متن پیام معاون پارلمانی رییس جمهور به شرح زیر است: درگذشت بانوی مومنه و صبور، ام الشهید مرحومه حاجیه خانم نصرت همت ، والده گرامی سردار سرافراز شهید حاج محمد ابراهیم همت، فرمانده دلاور لشکر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

آن مادر با فضیلت فرزندی مومن ، انقلابی و ولایتمدار و فرماندهی مجاهد را در دامن پر مهر خود تربیت کرد که الگو و الهام بخش همه مادران این سرزمین است.

اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم شهید همت تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان جل و اعلا برای آن بانوی پرهیزکار که از دامان پاکش بزرگ مردی چون شهید همت پرورش یافت، علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت معاون امورمجلس رییس جمهور به مناسبت درگذشت مادر شهید همت

پیام تسلیت معاون امورمجلس رییس جمهور به مناسبت درگذشت مادر شهید همت