مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-21سياسي

500بسته مهر تحصیلی در ایلام توزیع شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: طرح مهر تحصیلی هر ساله در ابتدای سال تحصیلی جدید به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در سراسر کشور برگزار می شود.

- ایسنا/ایلام مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: طرح مهر تحصیلی هر ساله در ابتدای سال تحصیلی جدید به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی در مراسم توزیع 500 بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان بی بضاعت، اظهار کرد: این طرح با اهدای بسته های تحصیلی شامل بسته کامل کیف و لوازم التحریر برای مدت یک سال دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این اقلام و لوازم التحریر از محل نیت واقفین عزیز و نیک اندیش کشور به منظور تحصیل و حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت تامین شده است و با همکاری نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و آموزش و پرورش و همچنین موسسات خیریه در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تصریح کرد: در طول سال از محل نیت واقفین در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت برنامه های ویژه ای برگزار می شود که نقش مهمی در راستای حمایت از این قشر بی بضاعت در استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500بسته مهر تحصیلی در ایلام توزیع شد

500بسته مهر تحصیلی در ایلام توزیع شد