مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-21اقتصادي

ارسال تجهیزات آموزشی و فنی به 92 هنرستان گیلان


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: انواع تجهیزات آموزشی به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان طی دو مرحله در اختیار هنرستان های استان قرار می گیرد.

- ایسنا/گیلان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: انواع تجهیزات آموزشی به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان طی دو مرحله در اختیار هنرستان های استان قرار می گیرد.

جابر اخلاقی در حاشیه اعزام اولین کاروان تجهیزات هنرستانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اختصاص دو میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات دو درصد فروش نفت و گاز بر حسب نیازهای مناطق مختلف آموزش و پرورش استان، این کمک ها توزیع می شود.

وی با اشاره به فعالیت 219 هنرستان دولتی در گیلان، افزود: در مرحله اول این تجهیزات در 69 هنرستان و در مرحله دوم در 23 هنرستان توزیع می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان گفت: این تجهیزات آموزشی و فنی در 42 درصد هنرستان های گیلان معادل 92 هنرستان توزیع می شود که شامل انواع چرخ خیاطی، کمپرسور، درب های الکترونیک، نمایشگر، رایانه، میزکار، دوربین عکاسی، ویدئو پروجکشن، چاپگرهای سه بعدی و معمولی و .

می شود.

اخلاقی با اشاره به کمبودهای تجهیزاتی هنرستان های استان تصریح کرد: این کمک ها با شناسایی هنرستان های کم برخوردار و همچنین کاهش برون سپاری در اولویت دریافت تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال تجهیزات آموزشی و فنی به 92 هنرستان گیلان

ارسال تجهیزات آموزشی و فنی به 92 هنرستان گیلان