مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-21پزشكي

مردم رعایت بهداشت را جدی بگیرند / پاییز و زمستان سختی در راه است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد و گفت: در صورت عدم توجه به توصیه های بهداشتی پاییز و زمستان سختی از لحاظ شیوع ویروس کرونا در راه است.

- به گزارشکرونا در ماه های آینده، تنها راه حل پیشگیری از این بیماری، تغییر شیوه زندگی است تا بتوان بعد از تهیه واکسن و داروی مناسب، اقدامات درمانی انجام داد.

حبیب زاده تاکید کرد: با توجه به افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به این بیماری در سراسر کشور و فرا رسیدن فصل پاییز و احتمال همزمانی آنفلوآنزا، لازم است مردم دستورالعمل های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل 1/5 متری را رعایت کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در دانشگاه گفت: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران، بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس و اجرای برنامه های مختلف در سطح دانشگاه از جمله برنامه هایی است که در جهت پاسداشت چهل سالگی دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 186 نفر بسیجی دفاع مقدس، 22 نفر آزاده و 122 نفر جانباز در دانشگاه مشغول به کار بوده و یا بازنشسته شده اند و 2 نفر از کارمندان دانشگاه در زمان جنگ به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رعایت بهداشت را جدی بگیرند / پاییز و زمستان سختی در راه است

مردم رعایت بهداشت را جدی بگیرند / پاییز و زمستان سختی در راه است